Velkommen til Tubfamily! Vi har fået nye foldebadekar på lager - se dem HER

Handelsbetingelser Tubfamily.dk

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Tubfamily.dk v/ Traffic Cph A/S

  • CVR-nr. 27572006
  • Strandvejen 100
  • 2900 Hellerup
  • Mailadresse: Info@tubfamily.dk
  • Telefon: 40540429

 

Betaling

På Tubfamily.dk er det muligt at betale med:

  • Dankort 
  • Visa / Visa electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • Mobilepay 
  • Viabill - Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

For maksimal sikkerhed anvender vi også 3DSecure. Kortkøb sker uden gebyrer. Pengene trækkes først fra dit kort når varen afsendes.

 

Fragtomkostninger & levering

Leveringen af pakker sker med Postnord.

Leveringstiden varierer mellem 1-8 hverdage og du vil modtage en e-mail og sms med trackingnr. ligeså snart pakken er udleveret til Postnord.

Fragtpris er 149 kr.

Gratis fragt ved køb fra 995 kr.

Her er dine 3 leveringsmuligheder.

1 - Levering til privat adresse - noter i kurven hvis pakken må stilles af Postnord mens du ikke er hjemme, og skriv hvor den må stilles. Eksempler kunne være carport/garage/foran hoveddøren etc.
Hvis du ikke har skrevet at pakken må stilles og hvis du ikke er til at træffe på adressen, efterlades en advisering, om hvilken nærmeste pakkeshop du kan hente pakken på, i nærheden af din adresse.

2 - Levering til nærmeste udleveringsted med Postnord
Vi leverer din pakke til nærmeste udleveringssted posthus/supermarked/kiosk fra den adresse du har oplyst os.

3 - Levering til arbejdsplads med Postnord
Få leveret din pakke på din arbejdsplads mellem 8 -16 (Postnord) Du modtager track and trace via e-mail & sms og kan følge din pakke hele vejen.

 Det er ikke muligt at afhente varer fra adressen da de sendes fra godshotel.

Du er naturligvis velkommen til at skrive på info@tubfamily.dk, hvis du har spørgsmål til din levering.

 Når du har modtaget et tracking nr kan pakker spores på dette link: Postnord tracking 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til Info@tubfamily.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

OBS! Det er ikke muligt at returnere en vare som har været i kontakt med vand eller brugt på anden vis.

 

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Returnering kan ske på en af følgende måder:

 

  1. Aflever selv pakken på vores retur adresse. (Vigtigt! at du kontakter os inden du afleverer pakken, så vi kan sikre at der sidder nogen i receptionen og kan tage imod din pakke)
  2. Lav din egen fragtlabel hos Postnord eller dit foretrukne fragtfirma.

Det er som nævnt ovenfor dit ansvar at pakken kommer sikkert frem til vores adresse, Så husk altid at få en kvittering hos det fragtfirma du benytter.

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 149 kr.

 

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

  • Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 


Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Det betyder, at skulle en vare have været i kontakt med vand eller været brugt på anden vis, kan det medføre en værdiforringelse. Derudover anbefaler vi, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det ligeledes medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen afleveres eller sendes til:

Strandvejen 100, 2900 Hellerup. Traffic CPH A/S

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

 

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for omkostningerne, hvis bestilte pakker ikke afhentes i tide. Gebyret for dette er 149 kr., da pakken sendes tilbage til os, såfremt pakken ikke afhentes inden for 14 dage.

Derfor er det vigtigt, at du altid henter din pakke, også selvom du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den tilbage til os. En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på Info@tubfamily.dk.

 

Reklamation

Reklamationsret

Når du handler hos Tubfamily som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Som forbruger har du reklamationsret i 24 måneder, og som erhvervsdrivende har du reklamationsret i 6 måneder, hvilket gælder for alle fabrikations- og materialefejl samt mangler.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Hvis du skulle modtage en defekt vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt og give en detaljeret beskrivelse af fejlen. Efterfølgende vil det være muligt at få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette forudsætter selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Som en service kan Tubfamily også hente den defekte vare hos dig 

Kontakt altid først vores kundeservice afdeling på Info@tubfamily.dk. Hvis din reklamation er berettiget, sørger Tubfamily for at varen afhentes på adressen imellem 8 og 16.

Bemærk vigtigheden af, at såfremt man ikke ønsker at Tubfamily afhenter pakken, kun sender pakken retur ifølge aftale med Tubfamily, da fragtomkostningerne kan blive for høje. Tubfamily.dk har særlige fragtaftaler så i det tilfælde vil vi sende dig en returlabel.

Obs! Såfremt man ikke ønsker at Tubfamily skal hente varen på adressen, sender Tubfamily en returlabel som skal benyttes til returneringen:

Returadresse efter aftale:

Strandvejen 100, 2900 Hellerup. Traffic CPH A/S

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.   

COOKIES

Når du besøger vores website indsamles der oplysninger om dig, som vi bruger til at tilpasse og forbedre vores indhold og til at øge værdien af annoncer Hvis du ikke ønsker, at der indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies og undlade videre brug af websitet. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.

Cookies
Websitet anvender ”cookies”, der er en tekstfil, som gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende med det formål at genkende den, huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies kan ikke indeholde skadelig virus og andre skadelige koder.

Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Hvis du sletter eller blokerer cookies vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere at websitet ikke fungerer optimalt samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Traffic CPH A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på tubfamily.dk er  Traffic CPH A/S.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: Info@tubfamily.dk. 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Info@tubfamily. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Hent standard fortrydelses formular 

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 23.05.2020

 

 

 

 

translation missing: da.products.product.order_dayNames
translation missing: da.products.product.order_monthNames
translation missing: da.products.product.notice_only_stock
translation missing: da.general.nt_tooltip.browse_wishlisttranslation missing: da.general.nt_tooltip.remove_wishlist

Din indkøbskurv

Må pakken stilles på din adresse? 📦Rediger din note