Sådan opretter du en reklamation

Sådan opretter du en reklamation hos Tubfamily

1 - Send os en mail med billeder af fejlen og dit ordre nr.

2 - Pak dit badekar forsvarligt ind og hent en gratis returlabel på dette link: https://return.shipmondo.com/tubfamily

Det er også muligt at komme forbi med badekarret på adresse i Søborg 

3 - Det er vigtigt at badekarret er pakket ordentligt ind, da det er dit ansvar at det kommer sikkert frem til vores værksted I Søborg - Postnord vil ikke tage imod din pakke hvis badekarret ikke er pakket ordentligt ind.

4 - Når vi har modtaget din badekar vil der gå max 14 dage til du har fået det tilbage igen. 

 

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb og det er en forudsætning for garantidækning, at Tubfamily kan finde fejlen i produktet ved gennemsyn.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.