Reklamation
Er det tid til at købe ny prop og/eller slange til dit badekar? Køb her
Reklamationsret
Når du handler hos Tubfamily som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Som forbruger har du reklamationsret i 24 måneder, og som erhvervsdrivende har du reklamationsret i 6 måneder, hvilket gælder for alle fabrikations- og materialefejl samt mangler.
En mangel på en vare kan f.eks. være en fabrikationsfejl eller en materialefejl. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet.
Hvis du skulle modtage en defekt vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt og give en detaljeret beskrivelse af fejlen. Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl som eksisterede da du modtog varen.
Efterfølgende vil det være muligt at få varen repareret eller ombyttet afhængig af den konkrete situation. Dette forudsætter selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb og det er en forudsætning for garantidækning, at Tubfamily kan finde fejlen i produktet ved gennemsyn.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Returlabel
Du modtager på mail en returlabel som skal sættes på pakken og afleveres til postnord, - En returlabel er gratis
Det er også muligt at aflevere pakken selv på vores lager i Søborg:
Poppelgårdvej 17, Baghus, 2860 Søborg - Tubfamily
Få pakken afhentet
Vi tilbyder at du kan få pakken afhentet ved reparation af Postnord imellem 8-16 på alle hverdage. Det er vigtigt, at pakken er pakket ordentligt og sikkert ind, ellers vil Postnord afvise pakken i døren.